عقربه های زمان به..............


love


عقربه های زمان به کندی می گذرند ، ‌


شاید می خواهند فرصتم را دوچندان کنند،


اما حتی یاسمن ها نیز این را می دانند


که کاری از دست من ساخته نیست


وتنها در کنج خلوت این اتاق ،


من و ماندم و تجسم یک رؤیا ،‌


من ماندم و اشک های التماس ،


من ماندم و دست هایی به


سوی آسمان بی کران هستی .


صدایش می کنم و صدایی نمی شنوم ،


کلامش را می خوانم و خوانده نمی شوم،‌


به خاک می افتم و اعتنایی نمی بینم ،


اما این بار قسمت می دهم


به پاکی و قداست فرشتگانت،


‌اگر گاهی آنی نبودم که می خواستی


دریایی از ندامت و حسرتم را بپذیر.

 

بهاربيست                   www.bahar22.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در یک شنبه 27 / 3برچسب:,ساعت 11:28 توسط unknown| |


پیچك دات نت قالب جدید وبلاگ